Home » , , , » Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Online Streaming

Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Online Streaming

Fuld streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i bedste look videoformat. Fuld film streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i HD-kvalitet. Spille film Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i HD-video. Se streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i high definition-format. Se fuld film Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i høj kvalitet.


Du kan opdage en fuld beskrivelse af Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben nedenfor:
  • Original titel : Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
  • Film titel : Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben
  • År for film : 1964
  • Genrer af film : Komedie, Drama, Krig ,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1964-01-29
  • Virksomheder af film : Columbia Pictures Corporation, Hawk Films,
  • Landene i film : United Kingdom, United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.7
  • Youtube ID film : 71I4bdA7lDA
  • Oversættelse af film : EN,DE,ES,IT,FI,PT,FR,TR,RU,HU,ZH,NL,CS,EL,DA,JA,CA,
  • Cast af film :Tracy Reed (Miss Scott), Burnell Tucker (Mandrake' aide (uncredited)), Shane Rimmer (Capt. 'Ace' Owens), Frank Berry (Lt. Dietrich), Glenn Beck (Lt. Kivel), Gordon Tanner (Gen. Faceman), Hal Galili (Burpelson AFB Defense Team Member), Jack Creley (Mr. Staines), Roy Stephens (Frank), Keenan Wynn (Colonel Bat Guano), Sterling Hayden (Brigade General Jack D. Ripper), Paul Tamarin (Lt. Goldberg), Peter Bull (Botschafter De Sadesky), Laurence Herder (Burpelson AFB Defense Team Member), Robert O'Neill (Adm. Randolph), George C. Scott (General "Buck" Turgidson), Slim Pickens (Major "King" Kong), James Earl Jones (Lt. Lothar Zogg), Peter Sellers (Captain Mandrake/Präsident Muffley/Doktor Seltsam)

0057012

Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben er den mest vellidt film skabt af Columbia Pictures Corporation, Hawk Films, som har en beskrivelse af filmen er "Overbevist om, at kommunisterne forurener USA's "dyrebare kropsvæsker", indleder en vanvittig general (George C. Scott) et overraskelsesangreb på USSR med atomvåben. Hans næstkommanderende, Kaptajn Mandrake (Peter Sellers), prøver desperat at få fat i tilbagekaldelseskoderne for at forhindre bombeangrebet.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og størst bedste skuespillere.

Selv om jeg første lærte om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg måske din idé eller ikke. Efter at have set det Jeg synes at at tale om at vi virkelig sætter pris. Jeg helt klart anbefale denne film for de personer, der at genre Komedie, Drama, Krig , . Du kan muligvis ser det helt fri ved blot klikke en knap og tilmeld, du har mulighed for at ser milliarder af nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Spille streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i bedste video format 720p ....




Production Design : Ken Adam, Director : Stanley Kubrick, Original Music Composer : Laurie Johnson, Novel : Peter George, Producer : Victor Lyndon, Executive Producer : Leon Minoff, Director of Photography : Gilbert Taylor, Producer : Stanley Kubrick, Screenplay : Stanley Kubrick, Screenplay : Terry Southern, Screenplay : Peter George, Editor : Anthony Harvey
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben 100% længde og tilegne den link til dette movie Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i high definition kvalitet.


Tags: cold war, war room, bomber pilot, nuclear weapons, ex nazi, doomsday device,

Share this article :

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. film komedie onlinespil - All Rights Reserved